ANDA DI MINTA MENINGGALKAN JEJAK SETELAH MELAYARI BLOG INI.. THANKS AND HAPPY SURFING!!!

Saturday, January 1, 2011

Selamat datang 2011..


Selamat Tinggal 2010.. Selamat Datang 2011.. Azam aku tahun ni nak jadik kaya.. (bole ker?) tak kaya pun x pe la janji aku dpt memperbaiki lagi aku punya income tahun ni.. mmg x mustahil kalau nak kaya.. tapi skrg biarlah aku kaya ngan budi bahasa dulu..hahaha..

Danial dan Danish akan kembali bersekolah isnin ni... bagi diaorg mmg xde masalah nak sekolah masalahnya kita yg jadik mak bapak ni yg botak kepala.. diaorg punya kos nak sekolah x cukup seribu hingget.. dasat tul zaman skrg ni.. tu belum citer yuran sana sini ngan tiusyen & transport lagi tiap2 bulan.. tu kalau blajar tak pandai x tau la nak cakap.. dah byk abis duit ayah ngan ibu ko nih.. Belajar rajin2 ye nak..

Tahun 2011 ni jugak keje aku dah bertambah.. makin berumur ni makin susah keje yg diaorg bagi aku.. tapi nak wat camner dah sebagai seorang kuli aku layan ajer la nak melawan pun x guna.. paham2 aje la kalau melawan ckp diaorg ni.. macam2 dia buat kita balik.. lantak korang la janji aku keje ikut mampu aku.. x larat aku mc.. jgn nak bising2 kt aku sok..

Harapan aku 2011 ni aku nak pelbagaikan lagi sumber kewangan aku... x bole aku nak harap gaji keje Toyota aje.. silap2 nak tunggu gaji lagi sebulan nak makan roti canai pun x lepas.. hahaha.. Mudah2an aku berjaya dgn plan yg dirancang dipermudahkan segala urusan.. INSYAALLAH...

No comments:

Disclaimer

All mp3's are up for promotion purposes only. They cannot match ORIGINAL quality, if you love the song, we strongly encourage you to buy their album for support. If you are authorized representator for respective artist/band and wish us to remove the file; please contact blog author by sending email to wak_ronaldo@yahoo.com

This blog is part of author effort to promote & support the music. PLEASE DELETE THE FILE IN 24 HOURS AND BUY THE ORIGINAL ALBUM TO SUPPORT THE ARTIST AND INDUSTRY.

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP