ANDA DI MINTA MENINGGALKAN JEJAK SETELAH MELAYARI BLOG INI.. THANKS AND HAPPY SURFING!!!

Tuesday, April 26, 2011

Adhadi Potraiture Workshop | Tasik Perdana

24hb april 2011 baru2 ni aku dapat join kelas fotografi Adhadi Mohd. dia buat workshop percuma untuk sesiapa saja yang nak tambah ilmu dalam bidang fotografi ni.. dan mmg ni pun yang aku tunggu2 sbb ramai otai2 bidang ni turut serta berkongsi ilmu dan pengalaman masing2 walaupun tak sepenuhnya sekurang2nya dapat membantu orang mcm aku ni menggunakan kamera dengan betul dan cara mengambil gambar melalui sedut yang betul.. sebelum ni aku belasah jer ingat dah cantik sgt dah tu rupanya cara aku tu ada yang tak betul..

Dalam workshop ni byk tunjuk ajar yang diberikan tertama dari Adhadi sendiri dan kawan2 dia yang lain mcm Napie Mokhsin yang terkenal dengan shoot wedding dalam air tu, bro Ted Adnan yang famous dengan teknik cahaya.. dan ramai lagi la.. so ni lah hasil gambar yang dapat aku rakam pada hari tersebut...













Memang agak penat skit pagi tu tapi cuaca sangat cantik dan yg penting satu pengalaman yg betul2 bermanfaat bagi aku as newbie dlm bidang nih..

No comments:

Disclaimer

All mp3's are up for promotion purposes only. They cannot match ORIGINAL quality, if you love the song, we strongly encourage you to buy their album for support. If you are authorized representator for respective artist/band and wish us to remove the file; please contact blog author by sending email to wak_ronaldo@yahoo.com

This blog is part of author effort to promote & support the music. PLEASE DELETE THE FILE IN 24 HOURS AND BUY THE ORIGINAL ALBUM TO SUPPORT THE ARTIST AND INDUSTRY.

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP