ANDA DI MINTA MENINGGALKAN JEJAK SETELAH MELAYARI BLOG INI.. THANKS AND HAPPY SURFING!!!

Monday, April 18, 2011

Edit gambar manipulasi (menipulagi)

Aku suke ambik gambo.. Sejak setahun aku pakai kamera mmg mcm2 aku explore.. dari ambik gambo suke2 sampai la ke majlis2 org kawen semua aku belasah... janji aku dapat satu kepuasan bagi diri aku.. Bila dah ambik gambo x semestinya gambo cantik terus.. disebabkan aku belum mampu nak pakai Canon 5D Mark II full frame, gambo yang aku ambik setakat lawa camtu jer..(lawa la sangat...) so, untuk membuatkan gambo tu lebih menusuk jiwa raga kene la edit.. aku sebenarnya cukup minat dengan kerja2 edit gambar yg aku ambik sendiri.. pastu letak kt FB bagi org komen.. kene tahan la dengan komen2 pedas diaorg kalau nak maju...

Antara idola aku yg power2 edit bro Kukubesi, Sazlishot, Saiful Nang dan rakan2 sekerja yg byk membantu sebenarnya.. Terus terang aku cakap aku belum ada kesempatan lagi nak masuk mana2 kelas belajar sume2 nih.. apa yg aku buat skrg aku belasah jer.. kita bakor jer!!!




So, ini la hasil kerja aku stakat ni.. akan datang sok kalau dah power mungkin aku jadikkan gambar2 ni sejarah di awal penglibatan aku dalam bidang ni yg sememangnya dah jadik minat aku sejak dulu2 lagi..

No comments:

Disclaimer

All mp3's are up for promotion purposes only. They cannot match ORIGINAL quality, if you love the song, we strongly encourage you to buy their album for support. If you are authorized representator for respective artist/band and wish us to remove the file; please contact blog author by sending email to wak_ronaldo@yahoo.com

This blog is part of author effort to promote & support the music. PLEASE DELETE THE FILE IN 24 HOURS AND BUY THE ORIGINAL ALBUM TO SUPPORT THE ARTIST AND INDUSTRY.

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP